tisdag 3 maj 2016

Äntligen en vigselförrättare

Idag har vi bokat vigselförrättare. Det blev Seija Blefors-Edqvist, Surahammars kommun.
Känns skönt för utan vf ingen vigsel. 
Nu har jag också beställt inbjudningskort från Anna Göran Design här i Västerås. 
Men jag har fått problem med att hitta en bh utan rygg och axelband, har provat tre st som inte sitter tillräckligt bra. Får nog tänka om angående klänningen och inte ha så låg rygg.
Också varit hos frisör och diskuterat vad som kan göras med mitt tunna hår. Beställt tid för styling på bröllopsdagen och nu får jag fundera på om jag vill tona eller slinga håret innan eller om det ska få vara naturellt.
Makeup har jag tänkt att göra själv och ska öva på innan jag bestämmer mig om jag gör det själv eller tar det i samband med håret på dagen D.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar